Voor wie is het werkplekonderzoek geschikt?

Heeft jouw situatie toch nog wat meer individuele aandacht nodig? Heb je net even dat stukje professioneel advies nodig terwijl je laat zien Hoe jouw werkplek is ingericht en hoe jij daadwerkelijk dagelijks je uurtjes achter het bureau maakt? Dan is het verstandig om een werkplekonderzoek op locatie in te plannen.

Wat kan je verwachten?

Door een bezoek aan jouw werkplek in te plannen kan er een compleet beeld gevormd worden van jouw werkplek en -gewoonten. Op basis van de bevindingen van de ergonoom kan het advies precies op jouw situatie worden afgestemd. De adviezen worden gelijk met je besproken zodat je er direct mee aan de slag kan. Wij streven er altijd naar om binnen 14 dagen je afspraak in te plannen.

Indien gewenst kan de ergonoom een rapport opstellen waarin je de bevindingen en het advies rustig kunt teruglezen.

Wat moet je doen als je een werkplekonderzoek op locatie wilt inplannen?

Klik op de ‘Ik wil een consult-button’, deze opent het contactformulier per e-mail. Laat je contactgegevens achter en geef 3 data aan waarop jij graag de afspraak zou willen hebben. De factuur ontvang je per mail.

Na betaling van de factuur nemen we contact met je op om een consult in te plannen, hierbij proberen we natuurlijk altijd rekening te houden met jouw voorkeuren. Mocht dat niet mogelijk zijn dan zoeken we gezamenlijk naar een alternatieve datum.

Wat zijn de kosten?

Deze meer individuele aanpak wordt voor iedereen toegankelijk gemaakt. Het werkplekonderzoek bij jou op kantoor plan je al in voor 299,- incl. btw. exclusief reiskosten. Wil je daar een rapportage bij ontvangen dan betaal je 99,- extra incl. btw.

Plan hier snel je werkplekonderzoek

  •  Advies van een specialist
  •  Jouw werkhouding en werkplek doorgelicht
  •  299,- incl. btw. excl. voorrijkosten
  •  Meerprijs rapportage 99,- incl. btw.
Door op de button te klikken opent zich een e-mailvenster