Kan ik er even over nadenken?

Jazeker! Nadat je het bestelde product ontvangen hebt, gaat je bedenktijd van 90 dagen automatisch in. Alleen op zitmeubilair zoals bureaustoelen, bureaufietsen, stahulpen, zadelkrukken en bureaus zit een kortere zichttermijn van 30 dagen. Je mag een artikel voorzichtig gebruiken om te beoordelen.

Heb je bijvoorbeeld een muis gekocht, dan kun je die voorzichtig uitpakken, aansluiten en kijken of het iets voor je is. We raden je niet aan om het product 90 dagen te gebruiken, want dan is de kans op gebruikssporen groot. We verwachten bij een retour het product in nieuwstaat terug.

De meeste van onze klanten zijn tevreden met hun aankoop, maar het zou zomaar kunnen dat het product niet 100% bevalt of dat je een ander product op de website hebt gezien waar je voorkeur naar uit gaat. Je kunt in dat geval het product gratis retourneren. Je hebt dan twee mogelijkheden; of een alternatief product of je aankoopbedrag terug. Zie het kopje Gratis retourneren over het juist retourneren van een product.

We hanteren een zichttermijn van 90 dagen!
- zodat jij zeker bent van je keuze-

Waarom zo veel dagen?

Er zijn tal van redenen te bedenken waarom je wat meer dagen nodig hebt. Onze reden om je 90 dagen te geven is, zodat je geen stress ervaart bij je aankoop. De dagen kunnen voorbij vliegen, denk bijvoorbeeld aan:

  • Je kunt de spullen niet gelijk gebruiken.
  • Je wil de spullen in combinatie met een andere nog te plaatsen bestelling gebruiken.
  • Je bent een paar dagen op vakantie.
  • Je hebt niet de mogelijkheid het product elke dag te gebruiken.
  • Je kunt een paar dagen of zelfs weken ziek zijn.
  • Je wil er nog een paar extra nachtjes over nadenken.
  • 1000 andere verklaarbare redenen om wat extra dagen goed te kunnen gebruiken.
 

Is 90 dagen zichttermijn gelijk aan 90 dagen testen?


Dat is niet verstandig. De kans op schade is bij een lange gebruiksperiode groot. Je hebt ook geen volle 90 dagen nodig om erachter te komen of het product iets voor je is. De meeste producten kun je gelijk beoordelen als je ze in gebruik neemt, zoals een kabelgoot of een CPU-houder. Producten als een ergonomische muis of rugsteun zijn dan weer wat lastiger.

Twijfel je of een product dat je hebt aangeschaft het juiste voor jou is, neem dan vooral contact met ons op. Soms kan een aanpassing in werkhouding al dusdanig verschil brengen dat het product ineens een uitkomst blijkt. Eenvoudige producten vragen meestal geen gewenning. Producten die je dagelijks vast hebt kunnen tot wel 14 dagen gewenning vragen.

 

Maak het jezelf makkelijk!


We hebben een lijstje voor je opgesteld met dingen die tijdens die 90 dagen handig kunnen zijn.

  • Bewaar de verzenddoos en het opvulmateriaal, dat kan handig zijn als je het product wil terugsturen.
  • Bewaar de productverpakking en ga er zorgvuldig mee om (zonder heb je geen recht op 100% geld terug).
  • Bewaar het product op een veilige plek als je bijvoorbeeld op kantoor werkt. Anderen gaan misschien niet zo lief om met het product als jij.
  • Twijfel je of je het product wel optimaal gebruikt? Neem contact met ons op.
  • Twijfel je nog over je aankoop tijdens de zichttermijn? Wees dan extra lief voor het product om schade te voorkomen.

Veelgestelde vragen

Nee, voor bureaustoelen, bureaufietsen, zadelkrukken, stahulpen en bureau's geldt een zichttermijn van 30 dagen.
Helemaal niets! Iedere bestelling die je plaatst heeft automatisch een zichttermijn van 90 dagen.
In dat geval kun je het product gratis retourneren. Lees op deze pagina wat je het beste kunt doen.
De zichttermijn begint te lopen zodra jij jouw bestelling hebt ontvangen.
Nee, na het verlopen van de zichttermijn is het niet meer mogelijk een product terug te sturen.
Een zichttermijn geeft je de mogelijkheid om het product voorzichtig te bekijken en te proberen. We raden gebruik van 90 dagen niet aan, want dan is de kans op gebruikssporen erg groot.