Een product hoort deugdelijk te zijn. Je leest het op veel websites terug en deze stukjes geven altijd een naar smaakje. Alsof het er staat omdat het moet. Wij hebben ons consumenten hart laten spreken en een aantal duidelijke voorwaarden opgeschreven waar jij iets aan hebt:

  •   Een defect moet gratis kunnen worden teruggestuurd. Gaat er iets kapot binnen de garantietermijn, dan is het ons probleem
  •   Garantiegevallen moeten snel worden afgehandeld zodat de klant zo kort mogelijk zonder product zit
  •   Communiceer goed en duidelijk zodat de klant nooit voor verrassingen komt te staan

Met die duidelijke communicatie beginnen we hier, door jou in 1 oogopslag te laten zien wat onze garantie retourservice voor jou betekent.

Ons handige retouroverzicht
Zie in één oogopslag of je gratis je garantiegeval kunt retourneren

 Gratis retourneren vanuit NederlandGratis retourneren vanuit BelgiëRetourneren vanuit Duitsland
Garantie vanuitNederlandBelgiëDuitsland
Gratis retourneren   
VervoerderLogo PostNL PostNLLogo DHL DHLEigen vervoerder
Transittijd1-2 werkdagen2-3 werkdagenAfhankelijk van de gekozen vervoerder
Track en trace  Afhankelijk van de gekozen vervoerder
Retour afgehandeldBinnen 2-4 werkdagenBinnen 2-5 werkdagenAfhankelijk van de gekozen vervoerder

Stappen van je garantie retour
Het complete plaatje in 8 stappen

 

1. Aanmelden!


Meld je garantie aan op de manier die jij fijn vindt.

Je kunt het retour formulier gebruiken, een e-mail sturen, chatten, bellen (0762600207) of via je account een defect melden. Geef even aan wat het probleem is en noteer je ordernummer.

Binnen 24 uur ontvang je van ons bericht.

 

2. Inpakken


Pak je product alvast stevig in en check nog even of hij compleet is zodat hem goed kunnen controleren. Vergeet bijvoorbeeld de dongle niet bij een draadloze muis.

Stop de verpakking in een omdoos en vul deze goed op, zodat het product mooi beschermd is en zeker weten goed aankomt.

 

3. Label plakken


Je ontvangt je gefrankeerde retour label altijd per e-mail. Nederlandse klanten een PostNL label, Belgische die van DHL.

Met het label ontvang je gelijk duidelijke retour instructies. Zo vragen we of je het label op de langste zijde van de doos wil plakken.

 

4. Ophalen of wegbrengen


Op naar het dichtsbijzijnde PostNL pakketpunt of DHL punt.

Binnen 14 dagen kun je jouw pakket terugsturen. Bij PostNL mag je hem ook meegeven aan de chauffeur als hij iets komt afgeven.

 

5. Je pakket gaat retour


Je pakket is met PostNL zo'n 1-2 werkdagen onderweg. Retouren met DHL doen er ongeveer 2-3 dagen over.

Wij ontvangen de pakketten doorgaans in de middag. Zodra ze binnen zijn duiken we er bovenop.

 

6. Controle van je product


We controleren het door jou beschreven probleem. Eventueel stellen we nog wat vragen om het defect sneller te vinden.

We doen ons best om het product dezelfde dag nog te controleren. Vervolgens nemen we contact met je op.

 

7. Repareren of vervangen


Afhankelijk van het probleem repareren of vervangen we je product. We zullen dit altijd duidelijk communiceren.

We sturen het gerepareerde of nieuwe product op naar jou, zodat je er z.s.m. weer mee aan de slag kunt.

 

8. Garantie afgehandeld!


Je bent weer aan het bikkelen met een goed werkend product.

Mochten er zaken zijn die je liever anders ziet, laat het dan even weten. We kunnen onze service met alle verzamelde feedback stapje voor stapje verbeteren.

Aandachtspuntjes want niemand houdt van verrassingen

  •  Voor een gratis retour vanuit Nederland dient je pakket maximaal 175x78x58 cm groot te zijn en onder de 30 kg.
  •  Voor een gratis retour vanuit België dient je pakket maximaal 120x60x60 cm groot te zijn en onder de 23 kg.
  •  Pak ook defecten goed in. Het zou zonde zijn als het product verder beschadigt tijdens transport
  •  Is jouw bestelling beschadigd aangekomen? Meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst.
  •  Slijtage-onderdelen vallen onder aangepaste garantieregelingen, zo zijn interne accu's bijvoorbeeld gedekt door 6 maanden garantie.
  •  Een dubbelcheck op je defect kan nooit kwaad. Als een product niet kapot blijkt te zijn brengen we 15,- in rekening voor de gemaakte behandelingskosten
  •  Zorg dat je product compleet is als je hem inpakt.
Een kapot product is enorm balen!
- daarom maken wij het je zo makkelijk mogelijk -

Veelgestelde vragen

Je garantie gaat in op het moment dat je jouw product ontvangt.
We communiceren dit altijd op de productpagina in de specificaties. Je kunt het daar vinden.
Helaas niet. Eigen toegebrachte schade kunnen we niet vervangen.
Als er een weekend tussen zit kan het wat langer duren. Daarnaast wil een defect zichzelf niet altijd gelijk tonen bij het testen. We hebben dan wat meer tijd nodig. We zullen je hier dan wel altijd z.s.m. van op de hoogte brengen.
De fabrikant heeft jouw gegevens niet. Vandaar dat wij een garantiegeval veel sneller en makkelijker kunnen oppakken voor je dan de fabrikant zelf.
Meld dit dan binnen 48 uur door een berichtje te sturen naar [email protected]. Zorg dat je hierbij jouw order- of factuurnummer vermeld en foto's van de gehele zending inclusief schade(s) toevoegt.
Uiteraard hopen we dat je vele jaren plezier beleeft aan je nieuw aankoop, bij goed gebruik en onderhoud zal dit dan ook geen probleem zijn. Op het gebied van oplaadbare batterijen / accu's zijn garantieregelingen een ingewikkelder gebied. Een (Li-ion) accu is namelijk slijtagegevoelig, bij normaal gebruik valt deze slijtage erg mee. Denk maar aan de accu van je telefoon, deze gaat ook na verloop van tijd sneller leeg. De slijtage van een accu is erg afhankelijk van de wijze waarop er mee om wordt gegaan, vandaar dat er maximaal 6 maanden garantie wordt gegeven op dit onderdeel. Lees hier Lees hier hoe je zo goed mogelijk voor jouw oplaadbare accu zorgt.